AUTUMN

 
Hej, tänkte börja om från början yttligare en gång för att se om jag kan fortsätta med något jag har på börjat.
Och förhoppningsvis uppdaterar varje dag. Har haft väldigt ont om tid och har därför valt bort bloggen. Men nu är jag kvar för att stanna.
 
Helgen har vart helt fantastiskt rolig. I Fredags samlades hela laget hemma hos Stina och hade tacos mys och kollade på x faktor. Lördagen spenderades i Stockholm där vi spelade sm. Men spelade inte då så blev jätte arg och laddade upp inför Söndagen istället. På Söndagen spelade vi två matcher. Jag gjorde mål, satte den precis i krysset är riktigt stolt över det. Vi vann tre matcher av tre möjliga. Vi är helt enkelt obesegrade än så länge. Vidare i steg 3.
 
Nu ska jag göra te och kolla på film. Eftersom att mitt element har slutat funkat så är det jätte kallt i mitt rum. Men köpte miljoner doftljus som jag ska tända nu och hoppas på att jag får värme. Har en helt ledig kväll idag så ska läsa alla solo tidningar jag hunnit fått men inte läst också. Puss ♥
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0