LESS IS MORE

 
Det var alldeles för längesen jag gjorde ett inlägg nu så tänkte göra ett kort. Försökte göra ett videoinlägg men det gick helt åt helvete. Så försöker göra ett till någon annan gång när jag orkar. Har egentligen inte mycket alls att säga. Brukar väl inte ha det i vanliga fall heller. Något jag kan dela med mig är att jag har fått biljetter till one direction när dom kommer hit i Maj. Jag är över lycklig och kommer hinna längta ihjäl mig. Men jag ska flytta och åka utomlands först. 
 
Idag har jag tillbringat dagen i min säng och kollat på gossip girl. Tog en sväng förbi stan också och shoppade loss inne på body shop. Fick med mig en parfym som doftar vanilj. Vågade äntligen byta ut min kära less is more från make-up store som jag har haft i fyra år. Sen en body mist som doftade ljuvligt. Läppbalsam och lite annat smått och gott. Nu ska jag bara sitta och vänta in x factor. One direction är gäst artister ikväll. Ni får ha det så bra så hörs vi en annan gång. Håller tummarna på att det blir redan ikväll. Puss ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0